Ewidencja działalnosci gospodarczej [BRD]

System Ewidencji Działalności Gospodarczej umożliwia rejestrowanie wszystkich wymaganych  danych o podmiocie gospodarczym: prowadzenia rejestru danych aktualnych i archiwalnych, drukowanie zaświadczeń o wpisach, zmianach i rezygnacjach z prowadzenia działalności gospodarczej i innych dokumentów. W trakcie ustalania parametrów systemu wypełniane są tzw. słowniki zakładowe zawierające dane organizacyjne użytkownika oraz ogólne informacje charakterystyczne dla całego urzędu.

 
Możliwości systemu:

Rejestracja nowego podmiotu gospodarczego (przedsiębiorcy)

  • dane ewidencyjne (numer kolejny w kartotece, kolejny w roku, data wpisu)
  • dane imienne i adresowe wnioskodawcy
  • oznaczenie podmiotu gospodarczego i dane adresowe siedziby
  • dane imienne pełnomocników
  • określenie przedmiotów działalności gospodarczej
  • (wg. klasyfikacji PKD) ze wskazaniem głównego przedmiotu działalności
  • dane adresowe miejsc prowadzenia działalności

Zmiana danych podmiotu gospodarczego

  • wykreślenie z rejestru działalności gospodarczej,
  • automatyczny wydruk stosownych zaświadczeń (o wpisie, zmianie)
  • rejestracja danych archiwalnych
  • tworzenie ankiety o stanie podmiotów gospodarczych za dowolny okres

 

Wyszukiwanie:

  • wg numeru ewidencyjnego (kolejnego w kartotece)
  • wg numeru rocznego (kolejnego w roku)
  • wg oznaczenia podmiotu gospodarczego
  • wg daty wpisu, zmiany lub rezygnacji
  • wg głównego przedmiotu działalności gospodarczej

 

Funkcje dodatkowe:

  • rejestracja rezygnacji z prowadzenia działalności gospodarczej
  • drukowanie zaświadczeń,
  • zabezpieczenie danych przed ingerencją osób nieupoważnionych za pomocą systemu haseł i poziomów dostępu ustalanych przez użytkownika
  • sporządzanie wydruków informacyjnych

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce PrywatnościZamknij